Plot Summary: Think Kamikaze Kaitou Jeanne x National Treasure x Nijuu Mensou no Musume with this. Ish.

Plot Summary: Think Kamikaze Kaitou Jeanne x National Treasure x Nijuu Mensou no Musume with this. Ish.

Okay, not really. *ahem* So protagonist Kobayashi Asuka enrolls into Manuspica, a sleezy school that is self proclaimed to safeguard all beauty and art but really, teaches its young ones to run amok and steal priceless art pieces from museums and deals just for kicks. Whereas everybody on his team has some normal individual specialty like hacking and driving, Asuka’s one lil freak who may have magical eyes of Geass truth, artistically known as “True Eyes” that can be used to profile inanimate objects and tell whether they’re genuine legit or replicas that is cheap. Thus begins Asuka’s days of plundering and thievery archiving all plain things stunning.

Fujigaya Kei

My god had been this guy an emo fag. He had been Asuka’s just childhood friend who was awesome to him whereas everybody shunned Asuka for his sparkling purple eyes of crap. Nonetheless, after Asuka relocated towards the United States, he lost connection with Asuka and Asuka’s always been tryna find him. Now Kei’s a cold ice bitch whom isolates himself from everyone else and thing. He constantly tells Asuka to screw the hell off, but it is pretty obvious he’s got the hots for our protagonist.

We thought I’d like him a lot more cuz he’s the angsty potential rapist character and he’s voiced by Midorikawa Hikaru, but shit he was so emo that he made me personally wanna cut myself too for sucking sufficient to play their route.

*glances at left hand* we saw that which you did there Kei.

Straight away, he’s a cold sunnava bitch to Asuka and claims not to remember him. When Asuka nevertheless pursues him cuz Kei’s pretty crucial that you him, Kei tells him to have outta this school before he gets hurt rather than to have close to him before kissing him (kinda having the opposite effect here…).

1 day, Asuka almost gets kidnapped by some dudes in black cuz of his True Eyes but Kei involves save yourself him.